czwartek, 23 kwietnia 2015

Witam !


*** 
Witajcie, jeśli znalazłeś/aś się na moim blogu, mam nadzieję, że zagościsz tu na stałe !
Mam 14 lat i uwielbiam pisać <3 Moje ulubione seriale to Pamiętniki Wampirów ( oczywiście xd ), Pretty Little Liars oraz Faking It. Mam "fioła" na punkcie TVD i Darów Anioła :) 
Piszę odkąd pamiętam, zawsze to lubiłam, wymyślać historie, wczuwać się w postacie... 
Dlatego powstał ten blog. Wiem, nie piszę idealnie, gramatycznie, interpunkcyjnie i ortograficznie nie zawsze jest dobrze, ale staram się ! 
Historia na blogu jest wymyślona przeze mnie, ten pomysł od roku chodził mi po głowie i nie wiedziałam, jak zabrać się do tego, aby w końcu komuś przedstawić tą opowieść. Rozdziały będą krótkie, ale będę starała się dodawać je regularnie, co tydzień, jeśli mi nic nie wypadnie :) 
Bardzoo proszę o dodawanie się do obserwowanych, komentowanie ( można jako Anonimowy, jeśli nie masz konta ). 
Bardzo motywuje do pracy ! 
Rozdziały będą się pojawiać, wtedy kiedy będzie min.5 komentarzy pod postami :) 

Liczę na was
Elena xoxo 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz